CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 23, 2009

Coretan..

Emm...minggu ni cam busy skit lar...setiap hari full dgn task tertentu..dgn assignment nye..dgn presentation nye..tambah lagi midterm.Pastu kene hafal surah al-Quran dgn maknanye skali..Fuhh!!! berserabut dalam kepala otak nih..barcampur aduk dgn fakta2 kes Undang2 kontrak dan mcm2 lg...Ckup mencabar ketahanan diri mental dan fizikal..tapi nasib baikkekuatan dan ketahanan dalam diri ni masih kuat dan kental. Lebih2 lg kos yg saya amik ni kos yg agak mencabar. Patut lah byk kes yg kita dgr ramai law student sblum ni yg kantoi dan tak dpt teruskan pengajian mereka. Tapi satu perkara saya nak kongsi, saya seronok dan senang dgn keadaan mcm ni..maksud saya ini lah dunia saya sbgai pelajar pada masa ini..setiap hari sibuk dgn rutin2 begini..bagi saya klu sehari tak melalui aktiviti rutin ni, rasa mcm ada yang tak kene.. sejak saya amik kos ni byk benda yg saya pelajari..malah saya lebih sensitif dgn keadaan sekeliling dan juga dgn apa yg saya buat..alhamdulillah saya dikelilingi dgn rakan2 yg sgt menyenangkan..ok lah setakat ni dlu buat masa ni..kepada sesiapa yg memasuki blog saya ni, jemput la jd follower saya k...bye....

0 comments: